BERMIQAT במלון

במלון

ביום הזה, מכה הפך למשהו הרגיל, חברים הם כמו אחים בשבילי, המסע היה כמו dialui החיים מעיניהם, אבל כדי לבצע חאג ‘, זה לא היה כרגיל. היום, יום רביעי 8 Zulhijjah בשנת 2002 לספירה נבצע החאג ‘. אנחנו יסור ממכה ערפאת, שלא היה מסוגל לדמיין מה המצב, עדיין היה לי בחיים שלי. איכשהו המצב בהמשך ערפאת, מי יודע מה יעשו שם.

בצהרי היום, אחרי שהייתי מתקלחת ihram, ihram ללבוש, שתי פיסות בד לא berjahit, בלי תחתונים, בלי ללבוש בגדים רגילים שלי, בלי מכנסיים. איזה מתאים כמו לבוש גלימה, והידק עם חגורה, ומשמש רק כדי ללבוש את הגוף כמו שמיכה. לפני כוונות ליפול, אני לובשת ריח, סרקתי את השיער שלי, ואז לעשות ihram תפילה מרצון, ואחרי הולך חאג ‘, “Labbaik Allohumma Hajjan”. וזה אומר: אני מברך אותך, את קריאתו של אלוהים כדי לרגל.

עם כוונה terucapnya של עלייה לרגל זה, להיות הגבלות על העלייה לרגל החאג שלי בעת שביצע, כלומר: זה לא צריך להיות לבוש בבגדים רגילים, לא יכול ללבוש סנדלים או נעליים לכסות את העקב ברגל של השמש, לא יכול לכסות את הראש בכובע, מותר כבר להשתמש הריח, מסמרים לחתוך, מגולח שיער או אובדן שיער, חיות ציד, עינוי חיות, לחזר אחרי נשים, לפלירט לקיים יחסי מין עם אשתו אף, גערה, רבו, אומר מילים גסות. מעתה ואילך את כל החוקים האלה. כאשר אני שבור, תביא הרע נגד לרגל שלי. חלקם כתובים לעיל, תביא החאג בוטל שלי אם הפר. חלק יהיה קנס אם הפר. הכול על הספרים manasik לרגל ketentunnya, ושם נכתב בשני הכרכים של ספר זה.

היום אחר הצהריים בפעם הראשונה מאז הרגשתי חזק אחרי שהייתי חולה במשך יומיים. עם רוח חזקה, בעזרת האל, יותר ויותר נוקשה שלי שוב. Do’aku שבו הכוח כנראה ענה ואני מקווה שיהיה בריא, כל עוד megerjakan לרגל למכה מאוחר יותר.

Dhuhr סיים להתפלל, התחלנו לסחוב דברים על עלינו במסע הזה. tinggalkal שלנו בעוד אחרים בחדר, ואנחנו לא יכולים לקחת אותו ערפאת. באופן דומה, רק עם כסף, אני רק נטל חלק, השאר נשארו בתרמיל זה נועל הפנויה.

כאשר יצא מן המעלית אשר היה תור קטן, כי כל כמעט בו זמנית אל הלובי, ככל הנראה, בחדר צפוף עם lobipun צליינים. AGI יו”ר kloter נראה שקוע בדיקת נוכחות תחולק sn כל צד יו”ר לקרוא החוצה.

כרגע אנחנו כבר יושבים באוטובוס, עם מושב זהה, כאשר יוצאים למטרות דה מדינה, בדומה למכה מן למטרות מדינה, רק האוטובוס מוחלפות בכל נסיעה. נוכחות והתחלתי לקרוא אחד אחרי השני, אז זה בהחלט כי לא נוסעים יותר נותרים מאחור. זמן קצר לאחר נוכחות של כל עולי הרגל נבדקים באמצעות נייר היעדרות, אנחנו גם התחיל כנהג אוטובוס לקח אותנו למדבר של Arafah, והתחלנו בתפילה mebaca, “בשם האלוהים עזבו את הזמן berlabuhnya, לורד באמת גדולה באמת סליחה, הרחום ביותר . והם לא לפאר: עדן ביראת כבוד ראוי, אם כי את האדמה כולה בידי ביום kiyamat שלו, את השמים מגולגל עם הכוח שלו. All-הקדושים גבוהה ביותר אלוהים ממה שהם מקשרים. ”

המכונית המשיכה להתרחק העיר מכה. החנויות מסודרות כל כך הרבה נסע. יצאנו עם תשוקה חזקה. רוח כדי למלא את השיחה אלוהים. אלוהים קורא לרגל, שהחל מ מאז bermiqat במלון.

Tinggalkan Balasan

